2015. február 18., szerda

A szertárban



-Gyere-fogtam meg a kezét és magam után húztam kacagva.
-Hova?-kérdezte.Benyitottam egy raktárszerű szobába,majd bementem és behúztam magammal őt is.Becsuktam magunk mögött az ajtón,majd magamhoz öleltem ő pedig megcsókolt.
-Keresek villany kapcsolót-engedett el.
-Ne!-húztam vissza magamhoz.-Az most nem kell-fúrtam bele a fejem a mellkasába.
-Rendben-válaszolta és magához szorított.Felnéztem rá,majd megcsókolt.Ugrottam egy aprót,hogy a csípője köré csavarjam a lábam,majd ő a fenekemnél fogva tartott.A hév kissé elragadtatta,így a falnak nyomott.Közte és a fal között,olyan voltam akárcsak egy vékony sajt szelet egy szendvicsben,de nem nyafogtam.A teste teljesen az enyémnek simult és a csípője is összekoccant az enyémmel.A csókunknak akkor sem vetettem véget.
Végül lecsúsztam a csípőjéről és újra a földön álltam a saját lábamon,mikor kezeivel elengedte a fenekem és egyre feljebb csúszott.Újra a falnak döntött és kezdtem úgy érezni,mintha gy újabba festék réteg lennék.A kezeit összekulcsolta az enyémekkel és a fejem felett szorította a falnak.A csípőjével az alsó felem,míg a kigyúrt mellkasával a felsőtestem szorította a falnak.Erősen és szenvedélyesen csókolt,de kezdtem úgy érezni elfogy a levegőm és nem tudok újat venni.Elengedtem a kezét és préseltem egy kis helyet köztem és közte,majd a mellkasánál fogva eltoltam magamtól.A csókunk befejeződött,majd rám nézett.
-Nem kaptam levegőt-panaszkodtam nevetve.
-Ne haragudj-válaszolta.A pólójánál fogva visszahúztam magamhoz és megcsókoltam.
-Akarod?-kérdezte.
-Igen-bólogattam.
-Gyengéd leszek-súgta a fülembe.
-Köszönöm-feleltem.Kezeimet a nyaka köré csavartam,ő pedig a derekam felett ölelt meg és megcsókolt.Egy aprót nyögött,miszerint itt az ideje,hogy beengedjem a nyelvét a számba,de felkacagtam.
-Mi az?-kérdezte.
-Semmi-nevettem.-Csak ez vicces volt.
-Igen?-kérdezte,majd a derekamnál fogva magához húzott és engedély nélkül betuszkolta a nyelvét a számba,de nem ellenkeztem.
Teljes testét nekem nyomta és  már lassan azt kezdtem hinni,hogy teljesen kilapul a mellem.Kicsit engedett a falnak szorításból és kezeivel az ingem alá nyúlt be.Végig simított egyet a melltartómtól a köldökömig,amitől kirázott a hideg,majd kibújtatta kezét.A bal lábamat akaratlanul is felemeltem és rácsavartam az övére,így még jobban a falhoz tudott nyomni.Csípője az enyémet súrolta.Ott volt előttem,közvetlenül előttem,csókoltam,de mégis úgy éreztem még közelebb akarom,hogy legyen.
A lábam lecsúszott az övéről,de mit sem törődve vele lassan elkezdte kigombolni az ingemet.Tényleg lassan.Mintha egy gombbal egy óráig elszórakozott volna.Végül elengedtem a nyakát és én gomboltam ki az utolsó három gombot.Kibújtatta belőle a vállam és várta,hogy magától a földre hulljon.
-Csukd be a szemed!-utasítottam.Hiába volt sötét a szobában a szemünk hamar hozzá szokott és már tisztán láttuk egymást.Alaposan végig akart méni hogyan is festek melltartóban a pólóm vagy éppen az ingem nélkül.
-Sötét van.Úgysem látlak.
-Ne hazudj.Én is látlak.
-Rendben-sóhajtott.
A lapockámnál fogva tolt magához.Ismét engedély nélkül behatolt nyelvével a számba.Nem csak én akartam egyre közelebb érezni.
Ő is.
-Vedd le a pólód-szakítottam félbe a csókunk. Szem forgatva kibújt a pólójából,majd elhajította a szoba egyik sarkába.A testem jéghideg volt az ő forró felsőtestéhez képest.
Mielőtt nekem nyomta volna végig simítottam rajta a kezem.Éreztem a kidolgozott felsőtestét,a kockáit a hasán.
Hagyta,hogy végig mérjem őt a sötétben,majd megcsókolt.Erősen nyomott a falhoz.A testünk egymásnak simult,de zavarta őt a farmer nadrágom.Kigombolta,majd lehúzta a térdemig,de nem ment tovább,ő pedig az isten szerelméért sem hagyta volna félbe a csókunkat.
A mellkasánál fogva elnyomtam magamtól pár másodpercre.Levettem a cipőmet és a zoknimat,majd letoltam a nadrágom.
Felegyenesedtem és közben a mutató és a középső ujjaimmal belekapaszkodtam a nadrágjába.
-Kérlek csukd be a szemed.
-Sötét van.Perceken belül benned leszek és te azon aggódsz,hogy ne lássam a csodás tested?
-Hé!-ütöttem meg gyengéden,mire belecsípet egyet a fenekembe,amitől ugrottam egyet.
-Gyere ide-dorombolta és közelebb húzott magához.Egyszer csak kikapcsolta a melltartómat,ami egyből elvált a melleimtől és a pántja lecsúszott a vállamról.Leszedte rólam,majd eldobta.
-Vedd le a gatyád-mondtam.Kigombolta a nadrágját,majd lehúzta magáról és kilépett belőle.
-Így jó lesz?-kérdezte.
-Pörfekt!-válaszoltam.
-Állva vagy fekve?
-Azt hiszem fekve kényelmesebb lenne...-válaszoltam és lefeküdtem a földre.A hideg kőre,amit helyenként az eldobált ruhadarabjaink borított.
Feküdtem kinyújtott lábakkal,majd elhelyeztem a combom mellett a kezeim és vártam a csodára.
-Még mindig nem nyithatód ki-emlékeztettem.
-Akkor ki fogom törni a nyakam és esélyes,hogy a tiedet is-nevetett.-Amúgy meg láttalak már.
Behunytam a szemeim és vártam,hogy megérezzem a testét a testemen,amivel majd jól kilapít,de mikor kinyitottam a szemem már rég felettem volt.A térdével és a nyakammal vízszintesen elhelyezett kezével támasztotta magát.
Egy puszit nyomott az orromra,majd a számra végül megcsókolt.
Alkarjára támaszkodott,így közelebb került hozzám.Egyszer csak elszakadt a számtól,majd az arcomra nyomott egy puszit és végig a nyakamon lefele haladt,de a kulcscsontomnál megállt és visszajött a számhoz.A kezeimet összekulcsoltam az övével,majd a fejem felett tartotta,akárcsak mikor a falnál voltunk.Mivel már a kezével nem tartotta magát,így a mellkasa a csupasz testemhez nyomódott.Újra a nyakamhoz tévedt és elkezdte szívni azt.Hagytam,hogy kiszívja ezzel megjelölve engem,majd egy puszit lehelt rá és tovább ment.Végig csókolta a nyakam a mellemig.Apró kis puszikkal lepte el a melleim,majd bekapta a mellbimbómat és...szopkodni kezdte.Pár perc után áttért a másikhoz,ami addigra már teljesen megkeményedett.Egy pillanatra visszajött hozzám és megcsókolt,majd visszatér a melleimhez és onnan folytatta.Teljesen a köldökömig behintett a csókjaival,majd a bugyimnál megállt és végighúzta a nyelvét az alhasamon.
-Szerintem ettől már meg is szabadulhatunk-fogta meg a bugyim szélét két oldalt.
-Ne!-szorítottam meg a csuklóját.
-Rendben-válaszolta és elengedte.Nem húzta le.Hagyta,hogy rajtam maradjon még egy kis ideig.Tovább lépett és a combomat kezdte el apró puszikkal ellepni.Önkénytelenül is,de felhúztam a jobb térdem,hogy segítsem őt,míg a másik lábam ugyanúgy maradt mozdulatlanul,kinyújtva.Megfogta a térdem és lenyomta,hogy a belsőcombomhoz tudjon érni.Végig húzta rajta a hüvelykujját,majd felemelte a lábam és kinyújtotta.A vállára helyezte és a bokámtól kezdve egészen a bugyimig végig puszilta.
-Várj!-szóltam rá.Felegyenesedett,a lábamat lerakta a földre és felém hajolt.Mélyen a szemebe nézett.Szinte már olyannyira megszoktam a sötétséget,hogy teljesen láttam a smaragd zöld szemeit.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Neked..neked nem is...ott lent...-motyogtam és mutattam,hogy mire gondolok,mire csak kinevetett.-Most mi van?-kérdeztem nevetve.
-Semmi-válaszolta.-Folytassuk?-komolyodott el.Csak bólintottam.
Megcsókolt és újra a lábaimhoz tévedt.Most a bal lábam jött.
Gondoltam én magamban,de nem.Megfogta mindkét térdem és szétnyitotta a lábam.Nem ellenkeztem,hagytam,hogy csinálja a dolgát.Megpuszilta az alhasamat,majd végighúzta az orrát függőlegesen a bugyimon.
-Nedves vagy-mondta és visszahajolt hozzám.Ennyi?Lepődtem meg.
A bal kezével megtámaszkodott az alkarján,majd a jobbal végig simított a mellemen keresztül a hasamon és végül a bugyimba nyúlt.A szemeim kidülledtek mikor megéreztem a kezét az én csupasz testemen.Nem,valóban nem vette le a bugyimat,ahogyan én azt kértem tőle,de erre nem számítottam.
A levegőt gyorsabban kezdtem el kapkodni.A szívem majd' kiugrott a helyéről és a fülemben lévő vérnek a dobogásától semmit sem hallottam abból,amit mondott.
-Shhh!Nyugodj meg-suttogta a fülembe és egy apró puszit nyomot a számra.Bólogattam neki,miszerint jól vagyok.Fél mosolyra húzta a száját,majd megcsókolt ezzel elűzve az apró kis pánik rohamomat.
Kihúzta a kezét  fehérneműmből,de már észre sem vettem,hogy ott van-e vagy sem.A csókja rabul ejtett és ezt ő is tudta.
Végig simította a kezét rajta ismét,de most már nem bántam.
Megemelkedtem a földről és a csípőmet az övének nyomtam,amint elvette a kezét.Belemosolygott a csókunkba,majd újra becsúsztatta a kezét a francia bugyimba.A csiklóimat kezdte el izgatni,ami természetesen sikerült is neki.
Először csak egészen elől,majd beljebb ment és körbe-körbe mozgatta az ujját.Mikor már elég nedves lettem belém tolta az egyik ujját,amitől akaratlanul is,de kiszaladt a számon egy apró nyögés.Az első nyögés.Ki húzta az ujját,majd betolta újra és miután jó párszor megismételte ezt egy újabb ujját csatlakoztatta ehhez a kis játékhoz.A hátam megfeszült,de erősen szorítottam magamhoz.A körmeimet teljesen belevéstem a hátába.
Ideje volt egy harmadik ujját is bevonni,amitől ismét elhagyta a számat egy nyögés.Ki-be mozgott bennem az ujja.Fájdalmas volt,így elsőre,de az élvezett elvonta a figyelmemet róla.
Eső nélkül sincs szivárvány.Szokták mondani és valóban igaz.Fájdalom nélkül sincs gyönyör.Az ujjait lassabban kezdte tologatni bennem,így rásegítettem és felemelkedtem a földről a csípőmmel,majd neki nyomtam.
-Kis huncut-súgta a fülembe.
Még egyszer-kétszer belém tolta az ujjait,majd végleg kihúzta.Nem értettem miért vetett véget neki ilyen hamar,ha élveztem...
-Akarod,hogy valami jót tegyek veled?-kérdezte.
-I-igen.-lihegtem akárcsak egy kutya.Szinte alig vártam meg,hogy befejezze már rá is vágtam mohon.De nem tudtam mit tenni.A testem már rég átvette az irányítást az eszemmel szemben.
Nem akartam,hogy máris vége szakadjon...
Végig simította oldalt a testem és mikor elért a bugyogóm széléhez lehúzta,majd kibújtatta belőle a lábam és elhajította.
Megszabadított az utolsó ruhadarabomtól is,amitől kissé védtelennek éreztem magam és megijedtem.Apró kis puszikat lehet rá,majd egyre lejjebb merészkedett,de nem szakította félbe a csókolgatást.A bal lábamat a vállára helyezte a jobbat pedig csak odább tolta,hogy teljesen befurakodhasson a hüvelyemhez.
Még utoljára végig puszilta egy kört leírva és utána végig nyalt a hüvelyemtől fogva az alhasamig.
Az egész testem bele bizsergett.Visszafele is megcsinálta ugyanezt.
A csiklóm már teljesen felduzzadt.
Aprókat szívott a csiklóimon míg el nem ért a hüvelyemhez.Felnézett rám egy pillanatra én pedig csak hevesen bólogattam,hogy csinálja már.A nyelvével körkörösen kezdett el nyalni,amitől egy újabb nyögésre késztetett.Néha feljött a csiklómhoz és azt szívogatta,nyalta körbe-körbe.
-Azt....azt h...hiszem...-nyögdécseltem.
-Nem,még a közelében sem vagyunk-nyugtatott meg.
Körbe-körbe mozgatta a nyelvét végül még belém és tolta,így teljesen kinyalt.Egy puszit nyomott rá.
Ismét elszomorodtam,hogy már véget is vetett neki.Úgy éreztem a mennyországban vagyok,míg abba nem hagyta.
Visszafele jövet hozzám puszikkal lepte el a testem. Rám nehézkedett alsótestével.Csak ekkor vettem észre,hogy még mindig rajta van a bokszere.A felsőteste csak súrolta az enyémet.Megtartotta magát az alkarján.
Megcsókolt,amivel szó szerint megízleltetett saját magammal.
A nyelve már szinte a torkomat súrolta és attól féltem a következő percben talán lenyelem.A lábaim még mindig széttárva voltak,ahogyan azt hagyta,de semmit sem tett a férfiasságával.
Újra a jobb keze érintett meg.Körkörösen,majd be a hüvelybe.
Ki-be húzta,majd még egy ujja és még egy becsatlakozott.Rásegítettem és mozgatni kezdtem a csípőmet.Lassan tolta belém az ujjait.Túl lassan én pedig mohó voltam,így egyre gyorsabban mozgattam a csípőm.Az ő ujjai pedig már semmit sem csináltak.Nem bírtam várni.
-Nyugi-szólt rám,így lassítottam és ő kihúzta belőlem az ujjait.
Végig simította a testemet a nedvemmel.Nem tudtam tovább irányítani a kezeimet és lehúztam a bokszerét.
-Kész vagy?-kérdezte.Hevesen bólogattam.A légzésem egyenletlené vált és megijedtem.
Valóban készen állnék?
Néhányszor a csiklómhoz dörzsölte a nemi szervét,majd a hüvelyem kereste.Pillanatok alatt megtalálta és óvatosan,figyelmesen belém tolta férfiasságának az elejét,amitől azonnal felnyögtem.Kihúzta,de nem teljesen és még mélyebbre tolta,de még mindig nem volt bennem teljes hosszával.Megint felnyögtem egy hatalmasat  és a hátát mardostam.Ki-be húzta a farkát végül teljesen belém tolta .
Rettentően fájt.Néhány percig csak bennem volt.Nem mozdultunk.Erősen szorítottam magamhoz.A derekamnál fogott,miközben megfordult,így én kerültem felülre,ő pedig átvette a helyem.Csak ültem ott rajta,majd lassan,de biztosan mozogni kezdtem körbe-körbe,majd fel-le.
A csípőmet fogta,miközben és a vállába kapaszkodtam.Újra maga alá vont,átvéve a főnők szerepet és egyre gyorsabban mozogtunk.
A homlokom verejtékezett és teljesen testem izzadt.Erősen szorítottam magamhoz,míg ő ugyanúgy ki-be tolta a nemi szervét bennem.Már a G-pontomat súrolta és úgy éreztem bármelyik percben elérem a célt.
-Min...mind...-nyögtem.
-Tudom-válaszolta és még ennél is gyorsabb tempóra váltott.
-Ne...ne belém....-lihegtem.Még egyet kettőt beledöfött a biztonság kedvéért,majd kihúzta belőlem a péniszét és elélvezett akárcsak én.
A nedv végig folyt a lábamon.Minden egyes négyzet méterem reszketett és remegett.Kisöpört egy hajtincset az arcomból és megcsókolt.Magamhoz öleltem és vártam,hogy lassuljon a szívverésem.
Lefeküdt mellém én pedig a mellkasára feküdtem ,míg ő a hátamat simogatta.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése